سیب و انار در دست من است

متن مرتبط با «آیا دوستم داره» در سایت سیب و انار در دست من است نوشته شده است

آیا دوستم داری ؟

  • نیلوبلاگ

    هرروز می پرسی که :آیا دوستم داری ؟ من جای پاسخ برنگاهت خیره می مانمxa0 تودر نگاه من چه می خوانی نمی دانمxa0 اما به جای من تو پاسخ می دهی :آریxa0 ماهردو می دانیمxa0 چشم زبان پنهان و پیداراز گویایند و آنها که دل با یکدیگر دارند حرف ضمیر دوست را ناگفته می دانند ننوشته می خوانندxa0 من دوستت دارم راxa0 پیوسته در چشم تو می خوانمxa0 ناگفته می دانمxa0 من آنچه را احساس باید کردxa0 یا از نگاه دوست باید خواند هرگز نمی پرسمxa0 هرگز نمی پرسم که :آیا دوستم داری ؟ قلب من و چشم تو به من می گوید :آریxa0 xa0 xa0 ...

    ادامه مطلب