من جای پاسخ برنگاهت خیره می مانم
تودر نگاه من چه می خوانی نمی دانم
اما به جای من تو پاسخ می دهی :آری
ماهردو می دانیم
چشم زبان پنهان و پیداراز گویایند
و آنها که دل با یکدیگر دارند
حرف ضمیر دوست را ناگفته می دانند
ننوشته می خوانند
من دوستت دارم را
پیوسته در چشم تو می خوانم
ناگفته می دانم
من آنچه را احساس باید کرد
یا از نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که :آیا دوستم داری ؟
قلب من و چشم تو به من می گوید :آری
فریدون مشیری
سیب و انار در دست من است ...ما را در سایت سیب و انار در دست من است دنبال میکنید
برچسب: آیا دوستم داری؟,آیا دوستم داره,آيا دوستم داره,اس ام اس آیا دوستم داری,آيا دوستم داري, نویسنده: بازدید: 23